08

Gud va denna vecka har varit underbar och sämst på samma gång.
Blev så grymt sjuk i början av veckan. Natten till onsdag så låg jag vaken hela natten och skakade så mycket för att jag frös och ända var jag inte ensam, hade två duntäcken och elementet på högsta. Kunde inte vrida mig för det gjorde så ont i kroppen, låg och grät som ett barn och tyckte så synd om mig själv haha.
Sov bort hela dagen igår gick knappt att väcka mig helt utslagen.
Men börjar iaf bli lite bättre hoppas jag. Feber har börjat gått ner men har dock fått ondare i halsen och är mer förkyld. Bara jag inte får halsfluss.

Har iaf lovat att vara frisk tills helgen så det kommer jag vara, annars kommer jag äta massa värktabletter så jag verka frisk :)

Idag kommer inte hända mycket alls, bara fokusera på att bli frisk. Så ska äta massa apelsiner och ligga i soffan med mina täcken och kolla på film typ.











Den sista låten är Azerbaijans bidrag till Eurovision, så sjukt fin låt !


Can I love you forever through this
Can I trust in you forever through this
I dont know how to stop, how to stop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0