06

Kom mig själv att det egentligen inte finns så mycket att skriva om helgen, men än att jag har haft super kul med super fina människor ! :)

Veckan började bra, men idag när jag vakna kände jag mig väldigt nere, dålig och har fått frågor hela dagen om hur jag mår och jag har bara känt mig trött, men tog tempen nyss och såklart hade jag feber lite sådär halv hög. Ringer till mamma och hon förstog direkt att jag var sjuk för hon hade märkt det på mig, eftersom jag var tyst och bara satt och knappt åt något.
Åh så typiskt att bli sjuk till lovet..

Idag fyller världens finaste lillebror 1 år, det har gått så sjuk fort ! Men eftersom jag mår som jag mår så åker jag upp ihelgen tillsammans med resterande familj och firar gullungen !

Nu ska jag bädda ner mig i soffan och bara mysa. Kommer säkert få ligga och se på när dom andra spelar GTA haha ganska mysigt faktiskt :)


Världens finaste ♥









Kommentarer
Postat av: Ela

grattis olle! :)

o låten gillar vi ;)

2010-04-06 @ 23:38:30
URL: http://elamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0