02

Underbar fredagsmorron ! Vaknade med ett leende på läpparna och det är aldrig fel.

Gick upp klädde på mig bädda sängen och satt mig på baksidan och tog min morroncigg. Och det är så varmt på baksidan så jag skulle kunna sitta där hela dagen! Men det går ju inte ska snart ut och gå en promenad och sen köpa blommor till Inger.

Lissan Och Linus kommer och hämtar upp oss runt två så åker vi ut och firar påsk i Hulvik som ligger mitt i skogen precis ingenstans haha men fint är det där :)

Vet inte när vi kommer hem men det lär bli sent.

Hoppa in i duschen och fundera på vad man ska ha på sig idag, jeansskjortan kanske? eller kavaj?

It's just a great feeling.


Emma Elin O Jag - Halloweensnygga !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0