My head right round

Helgen är över. imorn är det måndag !

Är helt otroligt trött idag måste erkänna att jag är något bakis.

Var hos tovis igår och det var rolig faktiskt. åt tacos, drack vin och spelade ölspel och jag har aldrig. Avslutade hela med att dansa på bordet och soffan till Uggla, jag Felica och Tove !

På dagen var jag på busfarbiken, manda och sofie sprang runt som yra hönor och lekte hela tiden, och Hugo skulle ju inte vara värre. o herregud vad han sprang överallt och jag var tvungen att springa efter, vet inte hur många gånger jag slog i huvudet för att jag var för lång utan att tänka på det, Hugo tyckte det var jätte roligt och skratta som aldrig förr.. Sen gav jag upp och Amanda fick ta över i 5 minuter så jag kunde sätta mig, men sen var det full fart igen.

Upp tidigt imorn så ska lägga mig nu.

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0