I dont belong in your loving arms anymore.

Heltslut efter en super dag !

Vaknade tidigt imorse och begav mig till sörping med buss som jag inte kan påstå att jag tycker väldigt mycket om. vaknar vid rödljusen precis innan östra rydsvägen och far upp som ett skott och hjärtat bara slår och springer av bussen i ren panik, folk måste tro att jag är dum i huvudet. går snabb mot skolan och håller på att bli påkörd av en cykel för att jag inte kollar bakåt och bara tar ett elafantkliv åt sidan och bom så kommer det är cykel heltplötslig, det kunde ha gått illa. tar mig mig hel och ren till skolan parkering där några op:are står och fryser som ankor på is, 10 över 8 kommer nästa buss vi hoppar på och åker mot vadstena !

Sover en tund på den bussen också, sen är vi framme. vi får en guidad runtur i dårhuset från 1700-talet, med alla möjliga stolar och kistor så det går en rysning i ryggraden. rätt så intressant faktiskt, förutom att de har fixat ett rum och ställt in stora dockor i som jag trodde var levande (och till mitt försvar såg de faktiskt ut som clowner) och lämnade huset med ett skrik.

Det blev en mysig lunch utan för slottet på bryggan i solen. Mår prima , tills jag upptäcker att jag har glömt bestick :( men bulli fixar, och jag får i mig min underbara pastasallad och sen storknar på brygga med solen i ögonen !

Sen fortsatte dagen med smålekar som faktiskt var riktig roligt och se alla springa med ballonger mellan knäna och försöka få ner en gummisnodd från överläppen till halsen utan händer, fick mig ett par goda skratt under dagen.

Runt klockan 14.00 drog vi oss hemåt och som vanligt jag somnar innan vi lämnar parkeringen, typ.

Av någon konstig anledning har jag fått för mig att ha en liten fläta i mitt hår hela tiden, jag vet jag är knäpp. men den sitter där så fint och tittar fram ibland när håret delar sig eller när jag har tofs.
Har redan fixat sängen och allt så det blir bara att slänga sig i sängen, på med film och sen sover jag som barnet.





MOG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0