I miss my smile when I read you.

Varit i skolan, haft historieprov (Y), tränat, gjort psykologiläxa, skriver blogg, sen sover jag.

Typ allt jag gjort idag, kort och konsist. sängen snart, ska upp tidigt imorn och behöver energi för det är en jobbig dag i skolan imorn, sjukvårdsämnen så man måste vara på topp !

Imorn kväll blir det lugnt ska vara hos pappa och mysa med mina små älsklingar. och på lördag blir det busfarbriken på dagen med Amanda och Sofie och sen jag och Hugo och han har redan bestämt att vi ska leka i bollhavet och hoppa studsmatta, mycket mer vågar han inte haha. :)

Nu ska jag borsta tänderna. tvätta ansiktet, smörja in benen och hoppa i säng.

Hejs




Mami jag och Lis - Öland 94 ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0