Don’t it look like baby cupid sent his arrows from above.

New day, new oppertunities.

Sovit mest hela dagen, har inte varit på tipptopp., är inte det fortfarande men mycket bättre. Varit ute och gått en sväng med mami en timme ungefär väldigt skönt !

Imorn börjar jag vid elva så det blir en härligt sovmorgon! sen har jag psykologiprov om Freud och de olika stadierna i livet, det känns helt okej. sen historia så sluta rätt sent, men åker mer papi hem, så jag slipper buss :)

förresten så ringde pappa förut och som vanligt var tvungen att klaga på någon av de som gått vidare på idol, hur de ser ut eller hur det sjunger och att han kan göra det MYCKET bättre, och så börjar han sjung Elvis i telefonen, rätt så uppmuntrande en sån här kväll !

Sitter och lägger över lite ny musik på telefonen, till mina otroligt underbara bussresor på morgonen ! Som tar sån förbannad tid för att jag måste radera hela tiden också, har rätt så mycket bilder och musik på telefonen nu, kanske dags att rensa lite ? jag radera alla mina sms förut också, smart som jag är tror jag att jag är inne på "skickat" men är på inkorgen så jag raderade runt 1500 sms, way to go Emmah !

Men nu är jag så trött så att jag somnar på plats.

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0