Can't hurry love.

Min handled har svullnat upp till max efter kortisonen. Och det gör ont.

Kort skoldag, religonen var inställd för Milla var sjuk, så Angelica och jag jobbade med psykologin som gick (YY)
Har pratat med lullis nu på kvällkvisten också mysigt !

Kollade på Grey's anatomy förut lite äldre avsnitt som jag har sett förut, men ändå gråter jag som ett barn när hemska saker händer. och nästa vecka börjar de nya avsnitten, jag dör kan inte vänta ! Ikväll är det det sista avsnittet innan säsongsavslutningen var och jag vet att jag grät som ett barn till det också och ska se det nu igen, hihi , blir en hel gråtardag, sen direkt i säng !

Blev ett litet lustigt inlägg nu men är stressad in till tv:n

Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0