Baby are you down.

Har totalt fastnat för Jay Sean - Down. som kanske märks på mina rubriker.

Jahopp har vart duktigt idag, städad massvis och ute och gått viken runt med mami, och nu sitter jag här med psykologin, men det är inte svårt för jag vet ju vad jag ska göra och vad som behövs med i uppsatsen för att få VG. och analysera kan jag, hihi.

Förstår inte riktigt varför jag är så trött nu om kvällarna hela tiden, jag är så trött att jag knappt hinner ta på mig täcket innan jag sover och oftast innan halv elva :|
Men snart är det helg, och denna helg är lika fullspäckad som alltid ;) imorn ska jag träffa mina pinglor en sväng, lördag ska jag ut till mormor Inger och busa med mina småpojkar och mandi, sen blir det hem och fixa och sen vidare på fest, lutar åt utgång, är väldigt sugen på att dra in till stan, känns som det är år sen, fast egentligen inte mer än någon månad. Aja får se hur det blir med den saken, måste ju ringa min pingla Elin och kolla läget där !

Åter till läxan nu !

Hejs




Osminkad och uttråkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0