A part of me still believe

Totte jagar råttor och jag tycker inte om det.

Långdag, börja med att försova mig så får fixa mig i renpanik och stressa arslet av mig. åker till skolan och börjar med håla eftersom jag kom försent, sen hade vi psykologi och skulle kolla på Liar Liar, och så går Tente och hämtar datorer och högtalare och Johan börjar koppla in, bara det tog en halvtimme, och jag och Angelica fick kryp i benen så vi gcik till C och drack vatten, det var gudomligt gott, skulle kunna ha druckit minst 5 liter, men det blev bara ett glas. upp igen och Johan och Tente har precis fått igång det.. och så blir det strömavbrott i hela skolan ! wie. strömmen kom tillbaks efter 5 min typ och så börja vi kolla, kom inte så längt med tankte på allt som hände innan. Efter psykologin så slutade jag och fick sitta och vänta på bussen i en timme ungefär. sen hem och började med maten till mig och mami. det fick bli makisar och köttfärssås :)

Ikväll har jag gått viken runt. och det är helt undebart ! snart blir det duschen och sen sussa :)

Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0