Tisdag,

Nu förtiden tycker jag verkligen inte om tisdagar har blivit sjukdeppig när jag vet att det är tisdag. så mycket av veckan som är kvar och man orkar absolut ingeting.

Och bloggen har fortsatt att bråka med mig, så därför blir det så nåra inlägg nu.Och nu blir det inget långt för snart börjar Desperate housewives, och det blir en macka och ett glas pepsimax till det :)

Har skrivit Cv och varit i skolan idag inte så mycket mer har hänt. Jo förresten ska troligtvis flytta till eget snart, hihi, provar veckan efter lovet om jag ska lägenheten och så, massa kul ! (Y)

Nu är det dags.


Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Det kan va så förfärligt, det kan va så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0