Saturdaayyyyy

Då var det lördag igen. har varit vaken ett bra tag men har inte orkat gått upp ur sängen än :)

Jag måste ju bara säga att jag är helt klart bäst, fick MVG på Medicinsk grundkurs provet hihihihi :D

Det blev en helt okej kväll igår trots ändringarna, lullan gecka och mallan åkte till gusum och jag hade ingen alls lust att åka dit, så jompi kom hit så drog vi ner till D. Helt okej !

Ska till gusum om ett tag hem till papi, lilla Hugo är sjuk så jag måste upp och gosa med honom, och Olle såklart.

Skriver mer sen för nu ska mami och jag göra mat :)♥


Kommentarer
Postat av: Neha

Oj grattis till ditt MVG

2009-10-27 @ 20:11:29
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0