oh

Not a word, not even a whisper.
You left us here you sweet little sister.♥


Har suttit och kollat på unga mödrar, blev lite väl känsligt idag när man fick se att Rebecka förlora sin dotter precis som vi fölora loppan, så det kom ett par tårar.

Haft en lugn dag i skolan idag, nästan alla OP har varit i sthlm utaom jag malin och jossan, så det har varit sköna lektioner :)
Imorn går jag rätt så kort dag då också, så slutet av veckan blir lugn, skönskönt.

Är lite sugen på att gå ut istan i helgen med tanke på att massa folk ska ut, men vi får se.
Nu ska jag lägga mig ett bad, har huvudvärk.

Hejs

Mobil ur funktion, nås på 0700091084 under en tid.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0