Långa nätter.

Du springer aldrig ifatt,
när jag väl är där
jag vill inte tänka framåt
men är livrädd att fastna här
nu kan det vara för sent
att säga som det är.
- Melissa Horn - Som Jag Hade Dig Förut.


Usch för denna dag, känner inte för något alls idag, inte på hela dagen.
En trött, tjurig och tråkig Emmah helt enkelt ;)

Haft en rätt så lugn dag idag, men nästan irriterande lugnt, haha.
Nu tänker jag hoppa i säng och läsa lite mer om celler och cancer, ska ju kunna det utantill men det är svårt, men celldelning och kromosomer och allt såntdär, men det ska sitta tills på tisdag så jag kan göra ett prov i sömnen, hihi.

Nu ska mamidear få sätta sig.

Puss och godnatt
- U know me I know u.

Kommentarer
Postat av: simon

snygging, hoppas allt är bra med dig! :)

2009-10-10 @ 17:28:20
URL: http://varaivarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0