HugoBoss födelsedag.

Precis hemkommen från papi. Har varit och firat världens bästa lillebror. När jag kom så sprang han fram och sa att han skulle få paket av mig och att han var 3 år, han visade det på fingrarna också opch höll upp 4 fingar den lilla gullungen !

Jag hade köpt en cross till honom som han blev helt till sig när han öppnade och skrek - MOOOOOPPEEEEED ! Så fick jag en jätte kram och en stor puss :)

Blev att mysa med lilla Ollie också och han hade också en bra dag, han skrattade och rulla runt och sökte min uppmärksamhet hela tiden.

Nu ska jag in i duschen och fixa kläder sen är det Fest för hela slanten ! Så lite stressad är jag, för jag har inegn aning om vad jag ska ha på mig, som vanligt, (Y) heja emmah !

Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0