.

Ibland är det synd om tjejer, jag har sån mensvärk att jag skulle kunna slita av mig håret.

Idag har jag varit hemma, mår inte alls för bra, så har legat och myst i mamis säng och kollat svenska hjärtan, hihi.
Senare ska jag skriva lite om Schizofreni, och det finns rätt så mycket information om jag säger så, imorn är det en lång dag iskolan, fast har nästan eget arbete på alla lektioner så det kommer bli skönt.

Ville åka till gusum idag egentligen, träffa Hugo och Olle, saknar dom :( får ta det ihelgen, då ska storbatting få följa med mig ut på en långpromenad, det tycker vi om ! Kan nog få med mig lillen också om han är på rätt humör :)

Nu ska jag hoppa tillbaks under filten och fortsätta med filmerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0