Kiss'n hugs.

Without you I'll never feel the love inside of me
Come On
You know that we belong.
- Ben Jelen - Come on.


Lagom till att man blir pigg är det sängdags igen.

Har precis hjälpt Amanda med hennes engelskglosor. lite enklare och roligare än mitt arbete jag måste göra, hihi.
 iskolan har det varit en lugn och skön dag, faktiskt. imorn blir det ännu lugnare, nästan hela OP åker till sthlm utom jag jossan och malin så vi får arbeta själva hela dagen, skönskönt !

ihelegn hände det väldigt mycket skaer, det blev rätt så hårt på fredagen, inte så konstigt eftersom jag li och lin, åkte till förfesten vid halv tio (pga jobb och hugos födelsedag) så Lissan och linus fick i sig en hel jeltzin och en jäger på en timme? :O och jag fick i mig nästan en halv vinare och emelie och jag dela på hennes och mitt plus massa sockerdricka på vägen ner, vi hällde i oss så mkt och fort för att hinna dricka upp det innan vi kom fram till krogen. Oh fy så illa vi mådde bägge två. Men som vanligt tar det 2 sek så mår man bättre ;)
Var rätt så lagom med folk och roligt faktiskt. kom hem sent och upp tidigt sen för att fira lilla mandimus som fyllde 12 (hon fyllde igår men vi firade henne i lördags med släktingarna och så.)

Blev lite vin på kvällen med silvia, och så fick jag med Elin ännu än gång och vi drog ner till davidson, fotbollslaget firade deras vinst så det var rätt så fullt med folk om jag säger så. Jag och Elin höll oss rätt så nyktra under helakvällen men hade trevligt ändå :)

Johnny kom och hämtade mig vid halv 2 så jag slapp att gå hem själv hihi, Jag + mörkt = töntigemmah. 

Nu ska jag fortsätta med mina arbeten om bröstcancer.

Puss




Dreamboy. ohla.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0