27/10

Jag tycker inte om att min blogg bråkar med mig hela tiden, eller om jag tänker efter och vill erkänna så är det nog min dator.

Tisdag idag igen känns som det bara är tisdagar, och såklart har jag blivit sjuk på min favoritdag, tummen upp för tisdagar verkligen !

Kallsvetas helartiden totalt genomtäppt och världens hosta, ont i hela kroppen, mina blåmärken och handlederna såklar, jag älskar att vara sjuk !

Helgen har varit helt okej som alla andra helgen :) ifredag drog jag och Elin till dimman, rätt så okej seg som tusan och vid Två kom johnny och hämta mig så åkte vi till donken och åt duktigt med mat, det blev mycket jag kunde knappt gå efteråt haha.

Ilördags kom moster+man+kusin+syster+pojkvän+markus+massavänner och ELIN :D  Det börjades väldigt tidigt, med vin, räkor, och kex för min del. Redan klockan 6 så när det var dags att bege sig så var alla rätt så fulla, men alla höll sig på benen haha. Jag och Elin kubba ner som vanligt för att alla andra går så sakta så Elin och jag skulle hinna gå ner och sen hem till mig och v'nda och komma ner före dom, vi har alltid så bråttom :) Jag var mest ute hela kvällen tills det var dags att gå hem, in och skulle hämta min jacka och min fina vita halsduk och det var borta :O jag blev jätte ledsen och fick panik för det var ju inte varmt ute direkt (hur jag hade klarat det innan berodde på att jag stojja omkring) Leter som en dåre överallt men tillslut hittar jag mammas jack och då tänkte jag att hon hade tagit min så jag drog på mig den och gick hemåt och när jag kommer hem att mamma åkt hem mycket tidigare och hade inte tagit någon jacka, så någon har snott min jacka :(

Söndag var jag totalt mörbultad i kroppen och det blev pizza, film och jag sov hela dagen, behövligt !

Igår var jag Hos Linus och kollade skräckfilmer som inte var av denna värld, satt själv i en stor fotölj och med ett stort täcke och skrek ikapp med syster  var femte sekund, när vi sitter ute och röker känner jag att det börja klia i mina ögon och att jag snora, så jag gick in på toan och kollade mig i spegeln med ett skrik, ungefär. Helt knallröd runt ögonen och svullen till max. Fick en allergiskreaktion av katterna, så det vara bara att hoppa in i bilen och åka och hämta min allergitabletter. Sen somnade vi runt 4 nångång inte konstigt att jag är trött till råga på allt.

Idag har jag gjort absolut ingenting legat på soffan och kolla tv och sovit.
Imorn ska jag och Hugo ner på oktobermarknaden en sväng och kolla läget, han är inte så bra han heller, lillagubben.

Måste bara tacka Linus för boken jag fick idag, vi fick oss alla ett gottskratt, men varför tänker jag inte skriva här :)

Förhoppningsvis kommer jag lägga upp lite bilder från helgen imorn.

Godnatt söta.

Kommentarer
Postat av: elin

haha dt var rakt in i dimman både fredag lördag tkr jag du ;D men härligt, nästa helg med? ;D

2009-10-28 @ 13:35:20
Postat av: Emmah

haha jo det var det ;) såklart det blir då med :D <3

2009-10-28 @ 14:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0