Okt. 13, 2009

Har inte kunnat uppdaterat, bloggen har bråkat med mig i en vecka, typ.

Tisdagen har varit jobbigare än vanligtvis.
Loppan skulle ha fyllt 4 idag, det gör ont att tänka på.

Tror aldrig jag har varit så nervös över ett prov som jag var idag, vi hade medicinsk grundkursprov på:

  • Celler
  • Cellens funktioner
  • Vanlig och könscell delning
  • Vävnader
  • Organ
  • Organsystem
  • Hur en mutation uppstår vi celldelning
  • Bröstcancer
  • Prostatacancer
  • malignt melanom
  • Orsaker/symtom/behandling
  • Skrev 12 sidor faktiskt, så det känns rätt bra iaf !

    Helgen bestod av utgång bäggedagarna, i fredag istan och lördags i viken, helt okej !

    ikväll ska jag bara ta det lugnt, ta ett långt skötn varmt bad, kolla Desperate housewives, och sen isäng tidiigt, har inte sovit bra de senaste kvällarna, men har gett mig fan på att ikväll ska jag sova som guden själv.


    Älskade lillasyster och jag.♥






    Kommentarer
    Postat av: s

    det är bara bra här med :)

    2009-10-14 @ 00:57:39
    URL: http://varaivarberg.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0