Det är torsdag på fredag istället för på lördag

Torsdag hihi. Gick lugnt och skönt i skolan idag, lektionen med LeTe blev struken för 3:orna hade studiebesäk på förmiddagen, så Jossan jag och Mallan gick till datorerna och jobbade lite flitigt ändå, stilpoäng till oss när LeTe kom och kollade vad vi gjorde (Y) Sen bar det iväg till Staden och gick på Arbetetsmuseét med MaAa, Fick en liten guidad tur och träffa folk från 1930 talet, det var ju finemang !

Sen åkte jag hem med papi, hihi alltid skönt.

Nu på senare tid av dagen har jag pratat med Lullan och Tessan lika skönt och mysigt bägge och. Sen så funderar jag på att skriva lite mer om Schizofreni.

Vetni at det är jävligt intressant och jag funderar faktiskt på att vidare utbilda mig till Mentalsköterska, det skulle vara något. Om jag själv har psyke för det, men det tål att tänkas på.

Nu ska jag ta en panodil och lägga mig ett bad, uuunderbart.

hihi kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0