bebisolle.

Nu sitter jag full av bebisvällingskräks, mysigt. Har lämnat Olle en stund hemma hos Pernilla så gick jag bort till systrarna som bakar för fulla rullar. men jag fick inte vara med dom skicka in mig till datorn. kanske för att jag verkligen suger på att baka haha.

Stackar lilla Ollie förut, jag sitter i vardagsrummet och halvslumrar och hör världensvrål inne från spjälsängen så jag springer in, och då ligger han helt förkrossad där inne, jag lyfter upp honom fört, men han hade troligtvis lite ont i magen och drömt något läskigt, för jag kunde verkligen inte lugna ner honom. jag sprang runt med honom i min famn i en kvart innan han lugna ner sig stackarn. Sen när mammapernilla kom hem så hade jag till och med fått honom glad å¨då jollra han för fullt och låg och skratta. så det är skönt, men jag behhövde vila lite så gick hit, hihi.

Nu ska jag sprinag ut och sno lite smet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0