28/10

Precis hemkommen från viken, gick ner en sväng med Hugoboss och kollade läget, det var nog roligare för honom än för mig :) Hela tiden skrev han och peka åt olika håll - oohhh flygplaaan, och titta emmah en biiiiil etc.

Jag gick och hosta och och försökte svara så glatt som möjligt, annars ger han mig onda ögat från vagnen. mysigt haha.

Nu har jag varit nere och lagt i en maskin, det är tvätt idag, väldigt underhållande ! Sen när mami kommer hem så ska vi gå och ta en hamburgare, det ska bli gott har inte ätit något än haha.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med täckte och varm oboy :)


Du håller mig kvar i nått jag lämnat, för länge sen.

 

Snyggaste glasögonen ever.


Kommentarer
Postat av: Ida

Jaa, jag vet! MINA glasögon är jävligt HetaXD

2009-10-28 @ 16:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0