Omgjord

Nu har jag gjort om precis hela bloggen, blev rätt nöjd :)
Men det tar sin lilla tid och så måste man veta precis var man håller på att ändra, annars kan man förstöra allting !

Fortfarande lika trött som förut, men det är ingen ide att lägga sig och kolla tv för då somnar jag bara och kan inte sova inatt.

Mami och jag gjorde potatismos förut, oh vad jag älskar potatismos, skulle kunna leva i flera månader på bara det ! :)

Nu ska jag nog lägga mig i ett varmt bad för jag fryser så jag håller på att gå av !


                                                                   

Kommentarer
Postat av: elin

den nya designen blev skitsnygg :D <3

2009-11-10 @ 12:32:16
Postat av: Emmah

Tack snygging :D ♥

2009-11-10 @ 13:11:31
URL: http://angefuhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0