.

Nu är klockan efter elva och det händer inget kul alls på datorn och inget kul alls på tv:n så nu ska jag lägga mig och kolla på älskade grey's har två nya avsnitt jag kan se , och det blir precis lagom innan ögonen sviker :)

Torsdag imorn, händer inget speciellt alls, bara vara hemma och plugga lite ska jag nog göra.
Men sen är det fredag och då är det fest, Min alldeles egna pingla och jag drar ut och roar oss, det gillas mycket starkt ;)


Godnatt.


O jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
Och jag kan inte skilja på om jag vill vara med dig
O jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
O jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
Men du om någon borde förstå att man inte gör såhär emot mig.



                                                                         

Kommentarer
Postat av: elin

yes, vi kör på att gå ut och roa oss :D får vi med oss några fler elr?

2009-11-12 @ 17:48:15
URL: http://ejjson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0