Bestämd

Nu har jag nog bestämt mig, jag kommer nog ta vaccinet, tror jag. Oh jag bestämmer mig hela tiden och så ändrar jag mig ! Men nu har jag ju pratat med Elin min Elin, och hon ska ta det så hon får vara med när jag gör det (om jag ska) och hålla min hand :)

Nu är det tisdag iegn, en av mina inte-tycka-om dag, fast så är det ju Desperate Housewiwes sen och det gillar jag iaf :)

Ska ta ett bad nu, mami tror att jag har fått badmani. Det är så underbart att tända ljus ha massa skum, musik och bara ligga och njuta, Älskart !

Efter DH ska jag slänga mig i säng och kolla grey's :)

                                                                     

Kommentarer
Postat av: elin

min emmha min emmah, så gör vi :D haha

2009-11-11 @ 17:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0