8/11

Ja nu är jag helt nykter, men herre säger jag, mår som man förtjänar !

Trött och mår illa som satan kommer inte kunna äta någonting på hela dagen, känns det som nu iaf !

Var hos johnny igår och "förfesta" vi kolla på Transformers 2 och drack vin och öl. Helt okej bara att vi blev rätt så dragna innan elva eftersom vi satt och drack hela tiden, haha. Sen kom jocke och hämta oss och det bar av ner till davidson, inte så roligt folk, men aja träffade Rebecka och Robin så det var roligt ändå :)
Var hemma sent som vanligt, hungrig som ett djur åt jag pitabröd och köttbullar, och såklart icas grillchips och drack massa pepsi max, så inte så konstigt att jag mår illa idag !

Idag ska jag upp till papi och fira farsdag och träffa älsklingsungarna har inte träffat dom på länge så det ska bli kul, sen blir det bara att ligga hemma och tycka synd om mig själv och kolla film, ensam inte lika kul, men det går.

Nästa helg får bli en vit helg för har varit ute så mycket nu, och ska ju ut den 20 för jag fyller år, så då blir det nog mycket drag så måste ju vara pepp till tusen ! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig.

Puss

Kommentarer
Postat av: elin

joo, du måste ut nästa helg! jag var ju inte ute den här helgen så då måste jag ju ut nästa helg och jag vill ut med dig! haha :D <3

2009-11-08 @ 20:47:58
Postat av: Emmah

Haha okej då Elin, allt för dig hjärtat hihi ;) <3

2009-11-08 @ 22:51:53
URL: http://angefuhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0