29/11

Helgen har bestått av mycket vin och massa Elin :D Ifredag var vi på förfest hos Lissan vi var rätt så mycket folk och Ela gick ut lagligt på davidsson fö första gången hihi :)  och igår var det bara jag och elin men lika kul för det ! Men känner att jag har sömnbrist är helt slut i huvud och kropp, tänkte lägga mig tidigt ikväll men så blir det ju inte när Lis och linus kommer hit och vi ska laga taco kolla filip och fredrik och säkert film efteråt, kommer hamna isäng alldeles för sent, men vafan :)

Nu ska jag kolla klart på Gossip girl och vänta på att family kommer hem :)



                    

                                                                          

Kommentarer
Postat av: Elin

massa elin och massa emmah, då är det som bäst :D <3

2009-11-30 @ 20:02:48
URL: http://ejjson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0