26/11

Blogg.se har allvarliga problem med mig..

Den här veckan har besått av, vaccination, blev väldigt dålig av sprutan så blev sängliggandes med värk i hela kroppen och feber ingen höjdare ! Haft öppet hus på skolan så jag och jossan var värdar för Omvårdnadsprogrammet, berättade lite om det när folk kom och frågade, gav handmassage och visade hur man tog blodtryck och puls, helt okej kväll faktiskt !
 Idag har vi haft föreläsning om afghanistan i skolan från 14.00 - 15.30 och jag tyckte verkligen inte det var roligt eller intressant, fick hoppa runt och virda på mig hela tiden för att inte somna. Sen kom papi och hämtade mig och jag åkte bil hem, lika skönt som alltid.

Men när jag kom hem märker jag att jag inte har min plånbok med mig, och tänkte att jag glömde den i pappas bil, så skyndar mig att ringa så han inte hinner åka från viken, men nej där var den inte utan jag har glömt den i skåpet i skolan !! :( så jag hoppas det är en snäll busschaufför som Åsa :) så jag får åka med, för klockan 7 är jag inte lite vresig och lätt irriterad.

Nu ska jag lägga mig och kolla lite grey's anatomy och mysa :)

Godnatt.


                                                                         

Kommentarer
Postat av: Elin

äntligen har du uppdaterat :D haha, men du vad gör vi ikväll? ;)

2009-11-27 @ 17:09:11
URL: http://ejjson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0