2/11

Handleden värker något så fruktansvärt, kan nog inte bära något med högerhanden alls idag, tur att jag ska lämna in datorskriva uppgifter för kan ju knappt skriva mer än ett halvt a4papper.

Blir så trött på att den aldrig blir bra trots att de opererade den i mars och har fått kortisonsprutor efteråt.

Helgen då, ifredags blev det lite hemmafest hos mallibo helt okej trevligt och alla vara glada. Inte så mycket mer att säga, vi somna skapligt och jag gick upp och gick hem innan halv 10 och så jag la mig och sov en timme här hemma.

Sen så var det heltplötsligt lördag och tagg som satan till kvällen. bara att dagen gfick så otroligt sakta så jag trodde jag skulle kunna göra iordning mig tre gånger om innan Elin kom :P Sen mötte vi upp Emma och drog hem till sis där festen hade börjat förlänge sen, så det vara bara att korka upp och försöka komma ifatt haha :)

Lite uklädda var vi iaf, Elin emma och Lis var tre små djävlar (bokstavligttalat) Linus och markus var bratz/maffiabossar? Och jag vara ingeting eller jag blev kallad catwomen så antagligen det haha.

Vi gick ner till davidsson det där var total smockfull med folk och en så jävlarolig kväll, helt sanslöst har aldrig haft så kul i viken någonsin ! Elin och jag har ju alltid kul, spelar ingen roll hur fulla eller nyktra vi är så är det alltid vi som livar uppstämmingen.
Hotshot's spelade på den lilla scenen och miriam går upp och ska säga något och drar upp mig på scenen så jag fick dansa inför alla, haha lite panik men det vara bara att köra ;)
Kvällen blev väldigt lång, blev en tripp till stan och åt mcdonalds hur fint som helst efter en utekväll som denna, var hemma halv 5 och stupa i säng.

Elin tog massa bilder som hon ska få skicka över så dom kommer någon dag om jag orkar,

kolla annars Ejjson på bdb så kommer dom där :)

Snart ut och ta en powerwalk skönskönt.



But I laughed so hard I think I died.


Kommentarer
Postat av: elin

jo, jag ska orka lägga upp dom på bdb ngn dag tänkte jag.. får se när dt blir ;D

2009-11-04 @ 20:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0