20/11 min dag :)

Idag fyller jag 19 så grattis till mig :) Det är massa människor som har skrivit grattis som jag faktiskt inte ens trodde skulle skriva så det blir väldigt glad av plus att jag fyller på en fredag, helgen kan inte börja bättre ! :)

Åker hem om ett tag, kort fredag. sen när jag kommer hem kommer jompi och säger grattis :) Sen bär det upp till Pappa och co i gusum och blir firad :) Och Hugo har redan bestämt att han ska öppna mina paket :) Sen hämtar jag älskade pinglan (och massor av vin) och åker hem och sen är det fest för hela slanten :D

Men idag kör vi en lite lugnare variant jag, pinglan, kusinvitamin, Ida och sandra hemma hos mig och sen drar vi ut :)

Nu ska jag kolla runt lite och sen äta, är hungrigare än halta lotta (bönan) just nu !



                                                                               

Kommentarer
Postat av: elin

GRATTIS! :D längtar tills ikväll, maaassa vin ;) <3

2009-11-20 @ 12:12:06
URL: http://ejjson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0