17/11

Bloggen har bråkat med mig igen som vanligt, och idag är det hatdagen, allas älskade tisdag.

Det ända som är bra med tisdagar är Desperate housewives !
Tisdagar är mina fredag den 13 otursdagar, skulle gå och möta mamma förut, först glömmer jag mobilen och sen tutar någon precis bakom mig så jag hoppar åt sidan och skriker ganska högt så tanterna framför mig kollar och småskrattar, usch.

Skolan har gått bra iaf hel lugn dag, Monca var sjuk så vi fick gå på någonföreläsning om geriatrik, fast vi har inte börjat med det än så vi hängde inte med så bra men det funkade sen så hade vi medicinsk grundkurs men Lena är i sthlm på kurs så det vara bara att gå dit och få närvaro sen sätta sig vid en dator och jobba med lite uppgifter om angina pectoris (kärlkramp) och hjärtinfarkt.

Jag sitter och kollar ut på bilarna som åker förbi om det är någon jag känner men icke.
Nu ska jag vika lite kläder.


Magiskt men tragiskt.


                                                                           

Kommentarer
Postat av: simon

om du tidigare inte visste så fyller du år imorn! :D:D:D:D

2009-11-19 @ 16:05:08
URL: http://varaivarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0