15/11

Idag fyller min böna år så massa grattis till henne ! ♥

Söndag men är inte så depp idag för jag är ledig imorn, hihi skönt :)

Helgen har bestått av samma som nästa varje helg, ifredag var jag hos pappa i gusum och kollade idol och myste massa med olli, han har blivit så stor, redan åtta månader snart, skrattar hela tiden, och har börjat gått upp i krypställning men är inte så stadig än, så han slog ansiktet rakt ner i golvet med nappen imun stackaren !

Igår kom Elin hit och vi drog en runda till davidson som vanligt, haha. var inte så kul så vi gick hem tidigare, men Elin och oeter var så snälla och följde mig hem för jag hade lite problem med en kille som följde efter mig, och sånt tycker jag verkligen inte om !

Nu håller mamma på och lagar kyklinggryta, det ska bli så jävla gott, hungrig som ett djur är jag !
Elin och jag tog massa roliga bilder igår och hahah dom är så fula och vi var inte normala på ett enda av dom, Elin kommer lägga upp dom på sin blogg såsmånigom, när hon orkar den lata tösen ;)

Nu ska jag städa mitt rum innan maten !


                                                                         

Kommentarer
Postat av: elin

haha det ligger ju en uppe men orka inte lägga upp fler :P men vill du ha några så kan jag skicka över?

2009-11-18 @ 15:25:14
URL: http://ejjson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0