12/11

Åh idag är hen sån här dag när allt är ÅH och jag blir otäckt irriterad på vädligt mycket, bara som om någon råka putta till mig lite så står jag reda och håller på och få ett utbrott, hm tänka lite positiv ibland kanske ?

Skön dag iskolan haft två lektioner och suttit och prata på ena och skrivit på datorn på andra. Imorn är det fredag jag är kär !

Ska träffa Pinglan då och det kan behövas är väldigt pratsugen och har massa att säga och klaga om som alltid :D

Jag har nog badmani, för jag skulle bevisa för mamma att jag inte behöver bada varje dag igår, men usch jag var på väg in hela tiden för att hälla upp ett bad, men duktig som jag är gjorde jag det aldrig, men usch jag höll på att förfrysa och påklädd till tusen och tyckte synd om mig :)

Så ikväll blir det är häärligt långt varmt bad med massa skum och massa ljus :)

Kolla på grey's och Private Practise sen :)

 
                                                                            

Kommentarer
Postat av: elin

vi får ta och ses imorn även om vi inte ska gå ut! vi gör ju bara det tillsammans känns det som :P haha

2009-11-13 @ 20:10:40
URL: http://ejjson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0