11/11

Onsdag alltså lilllördag :) Idag kommer syster och linus hit och ska äta middag med oss, det ska bli så mysigt :) Och så klart har lis valt mat och det blir friteradepomme och mammas hamburgare, ingen nyhet där ! men har inte ätit pomme på länge så okejdå ;)

Sov inte mycket alls inatt utan låg och snyftade för mig själv när jag kollade på grey's, en av världens bästa serier ! Men har snart sett alla avsnitt jag har, så måste firra lite nya :)

Nu ska jag slänga ut totte och försöka få min säng bäddad, han tar upp hela sängen så det är inte så lätt att bädda den när han är där.

Skriver mer efter Lislin har åkt hem.


                                                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0