4 Midsommar !

Yo voy vilken midsommar ! Var ute i Hulvik med mathilda och massa andra folk, riktigt roligt skratta nästa hela kvällen ! kom ut dit runt halv 1 och redan då var några rund om fötterna haha :) vi börja med att duscha att fixa iordnign oss sen blev det mat vil och skratt sen så åkte dom andra ut med båten fast det regnade och var kallt, så lullan och jag stannade i huset och åt chips och drack öl och grogg :)

Sen kom dom tillbaks och vi satt ute på baksidan och solen brände, livet är underbart :D sen blev det grillning och levande musik av Jonas på gitarr och Magnus på trumbon, haha jag har nog aldrig skrattat så mkt i hela mitt liv :) sen satt vi där och drack och fick myggmedel över oss och på all dricka för Jonas spruta sönder med det där myggsprayet, allt smakade och luktade myggmedel usch :S

kom i säng sent och idag är jag trött som ett djur men det var absolut värd det  :) Tack alla för en trevlig allesammans :)

Ikväll med blir grill med familjen och sen melkes och ta en öl !

Puss och kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0