3

Igår märkte Lullan och jag att hela gusum har blivit ett stort zoo :O Det börja med att jag mathilda och Hugoboss såg en lokatt i skogen mitt i gusum :S haha jag ville fram men mathilda tog barnvagnen och stack haha :) sen så var vi ute på en kvällspromenad och hittade den hjälplösa stackars pera som hade blivit påkörd och inte kunde hoppa ordentligt, stackars groda :( vi försökte att få över honom över vägen uatn att använda händerna för jag tycker att grodor är lite väl sliskiga. så vi höll på där och såg ut som idioter i ungefär en kvart innan vi bestämde oss för att mathilda fick ta av sig byxorna så jag fick bära den i dem, och det funkade bara att lullan stog i minishorts i gusum när massa bilar åkte förbi haha, det var en upplevelse iaf ;)

Idag har vi myst och gecka och kollat oth, gick en sväng till rimi och handla godis och såg en spygrön storspindel och jag skek. och så har vi pratat med majbritt.

Imorn är det midsommar och  nu ska jag sova, godnatt !

Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0