2

Nu efter ett bra tag så kom jag in ! jag och lullan sitter och myser i lillhuset hos papi med massor musik och blir höga på pepsi max :) har dock väldiga problem med mitt internet så vi vi ligger i en hög med kuddar, datorer och sladdar överallt, men mysig är det ! har varit ute och gått ett par varv i storstaden, två ensamna och ett med hugo,  vi hittade rätt fort till pizzerian också haha :) blir nog ett till sen så vi somnar gott.

blev väldigt stressigt förut när jonte skulle hämta oss, vi trodde inte han var så nära som han var, så det vara bara att slänga ner datorn och kläder som jag ens inte ville ha haha och springaa ut till bilen, men tack för skjusen iaf :)

ne nu tar vi vårat sista varv innan det  blir massor av film, vi börjar med beck skarpt läge <3

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0