SNÖ

Herreguuud va snö det är ute, det är helt sjukt ! Om det bara kan sluta snöa så jag kan ta med mig mandi ut och leka lite :)

Misa sitter i fönstret och slår mot flingorna, fast hon fattar inte att det är på utsidan haha :)
Blev ingen skola för oss från viken idag, för vi är insnöade, vissa vägar var avstängda och bussarna inställda, har nog aldrig sett så här mkt snö, eller när jag var väldigt liten ! Fast det ska ju sluta och snöa ikväll, så helgen blir nog att åka upp till pappa och ta med mig Hugo ut och leka, göra snögubbar och åka pulka, det vill ha verkligen !

Väntar på att mamma ska komma hem, för idag ska vi äta pizza, vi känner inte för att ställa oss och laga någon middag idag :)

Nu ska jag klä på mig lite har suttit i pyjamas heladagen hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0