.

Borde egentligen lägga mig, men är inte allt för trött. Sitter och tittar ut genom fönster när snön yr och det är såmysigt :) jag älskar verkligen vinter och att det blir en vit jul iår slår allt !

Imorn är det sista dagen i skolan sen är det jullov, efterlängtat ! Vi ska åka pulka imorn på mentorspasset, alla kommer åka på pulkan och jag kommer rulla förbi med pulkan efter mig, ungefär. Men kul ska det bli :)

Satt och kolla runt efter nyårsklänningar nyss och hittade en jättefint och söt på nelly.com så nu är den beställ och jag får hem den efter helgen :)

Det får bli att ta det lugnt den här helgen, mami och jag ska till stan och handla julklappar och klä gran ochstäda och pynta det sista, åh vad jag längtar :D


Nu ska jag hoppa i säng och kolla på grey's anatomy och mysa till det :)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0