.

Fy bubblan vad kallt det är ute, -14,5 , det är jätte mysigt att titta på men det är faktiskt inte så skönt ute och man inte har kläder för det !

Sitter och väntar på att Lissan och Linki ska komma, så vi kan börja laga mat, dricka vin och mysa :)

Ela är istan ikväll och Elin på davidson, så ikväll får jag klarar mig utan dom två :(

Får väl se om lis, linki och jag kanske får ett ryck och gå ner och kolla läget, det kan ju vara rätt mysigt att gå ut på en promenad när det är mörkt kallt, massa av kläder och bara njuta :)

Jag brukar inte tycka om vinnarlåtarna i idol, men Higher med Erik Grönwall är helt otroligt, jag lyssnar verkligen sönder den, den är underbar !!

Nu ska vi åka och handla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0