13 minus, mörkt och massor av snö - Jag är kär.

Helegn har varit trevlig, i fredags var det mys med Lissan och Linus, sen blev jag trött på dom och bytte ut dom mot Elin och hennes klasskompisar :D Tummen upp för den kväll hade jättekul, väntar på att Elin ska lägga upp lite bilder :)

Lördagen spenderades med Mami och mandi i stan och handla julklappar så nu är jag helt färdig, skönt ! Kvällen blev det bus med Ela, inte världens roligaste kväll med vi hade kul :)

Idag har jag mami och mandi julstädat hela lägenheten, men jag har en så pedant mamma så det är inte färdigt på lååånga vägar !

Ska fortsätta nu så jag kan få lägga mig i ett varmt skumbad sen och njuta !

Kommentarer
Postat av: Elin

åh, äntligen! har du fått det att funka som det ska nu? :D

2009-12-21 @ 11:25:34
URL: http://ejjson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0